Friday, June 27, 2014

Have indeed just bought new shoes and am very satisfied! I actually only had Asics shoes during my


Hei Marte! Loping there and av best tingene jeg fat. Mens jeg jeg runner nyter natures, slacker leans av og begynner kreativitetsstrømmen. Jeg trenger camden market noon nye og løpetopper guess what? Jeg fant pine. Synes den har fine Farger (rosa there and essensiell del av løpetreningen min ;-)) og budskapet passer perfect! Marte ha! Running is one of the finest things in my life. It ensures that I enjoy nature, relax and tasty definitely brings my creative flow going. I need some new running tops and guess what? I found this fine colors (pink is an essential part of my running training) and the message on the t-shirt fits perfectly! Kari Traa Sissel tee (kr 349, -/eur 49, -.)
Har forresten Nettopp kjøpt nye og løpesko there veldig fornøyd! Jeg har egentlig you hatt Asics-sko all i min "løpekarriere", så can sammenligne ikke med andre noon marker. Disse har i hvert fall damping god og på there veldig confortable and long løpetur (10 km eller mer).
Have indeed just bought new shoes and am very satisfied! I actually only had Asics shoes during my "career course", so I can not really compare to other brands. These have at least a good cushioning and are very comfortable during long runs (10 miles or more). Asics GEL-KAYANO camden market kr 1895 -/eur. 174,95
Bidragsytere
2014 (13) mai (1) Runnin 'pink April (3) March (5) februar (1) januar (3) 2013 (13) desember (6) November (2) October (3) September (2)


No comments:

Post a Comment