Sunday, January 12, 2014

Přefouklý hrudník Kristelové opět k mání: Dělá fóry, když ji chlapi balí!!


Tweet
V závěru páteční Výměny manželek došlo k hodně podivnému výstupu Ivety Kovalové, což její přítel Radek nerozdýchal a rozhodl se vztah ukončit. Vše mělo ale ještě nechutnou dohru. Markéta a František se mají ještě raději, než dříve. U nich je to klasický "happy end".
Iveta a Radek Když se naštvaný Radek vrátil z dovolené, čekalo ho nepříjemné překvapení. dfc Iveta se odstěhovala k novému obdivovateli a nebylo možné se jí dovolat. Iveta si změnila od natáčení číslo a ani já ho nemám. Rozešli jsme se v květnu. Když jsem se vrátil z dovolené domů, byt byl vybílený. Iveta se odstěhovala k novému příteli a rozešla se se mnou. Požádal jsem ji, ať mi vrátí můj nábytek, načež mi přišla výhrůžná zpráva, že mě udá na policii, že jsem obtěžoval její patnáctiletou dceru. Zprávu jsem si pro jistotu nechal, popsal vývoj událostí Radek.
To ale nebylo všechno, jeho proklamovaná láska se ukázala jako pěkná podvodnice. Nakonec mi nějaký nábytek vrátila, ale později jsem zjistil, že celý náš vztah byl jen o penězích. Využívala mě a dokonce falšovala mé podpisy na úředních listinách. Roli v tom hrály sociální dávky, už to prověřuje úřad práce. Mám teď kvůli tomu lítání po úřadech, dodal pro úplnost Radek a dodává: Teď už je mi Iveta ukradená. Mám přítelkyni dfc a jsem spokojený.
Markéta a František Jarouškovým účast v soutěži spíše prospěla. Od natáčení je to s manželem mnohem lepší. Zapojuje dfc se. Když třeba uložím děti, tak se zeptá, jestli něco potřebuju. dfc Když je potřeba nákup, tak zajde. Navíc jsme si oba uvědomili, že děti nejsou středem světa a že potřebujeme i víc času pro sebe. Jdeme třeba do kina, na večeři. Zkrátka trávíme víc času společně, dfc vysvětluje Markéta. Zároveň se Markéta dfc pozastavuje nad tím, proč druhý pár spolu vůbec byl. Radek mi přišel hodný, co se týkalo výchovy, tak jsme si sedli. dfc Nechápala jsem proč s Ivetou je, když jsou každý rozdílný. Dávala mu pořád najevo, že její děti nejsou jeho. Jeho děti se nesměly stýskat s jejími dětmi. Myslím, že Iveta byla příliš dominantní a rázná, dfc říká Markéta a dodává: Radek se mi ozval nedávno, že se s Ivetou rozešli.
Chlapa jako je pan Radek bych brala všema deseti....bez legrace. Přeji mu hodně štěstí
Iveta ta se tedy předvedla, už dlouho nepamatuji takovou semetriku . Radek může být spokojený , alespoň se té baby zbavil, jemu přeji hodně štěstí v novém vztahu. Myslím si, že s tou Ivetou dlouho nikdo nevydrží, neumí se ani upravit , ale pusu má echt prořízlou .
Přefouklý hrudník Kristelové opět k mání: Dělá fóry, když ji chlapi balí!!
Sleviště
Blesk Zprávy | Celebrity dfc | Rádce Za tři hodiny ušetříte až 10.000,-Kč dfc ročně Navštivte turistikou nezničená krásná místa Evropy! IDEA nábytek dfc - ideální řešení vašeho bydlení Osudové lásky Pamely Anderson: Podruhé si vzala stejného muže! Sámer Issa: Tohle je největší narcis showbyznysu Íránský ministr zahraničí míří do Sýrie Kráska ovládla sociální sítě: Je to ale chlap! Recenze WWE 2K14 upocení svalovci se vrátili do virtuálního ringu Tragická nehoda na Slovensku: Rodiče na místě zemřeli, přežil jen jedenáctiměsíční syn Britka zažalovala právníky. Nevysvětlili jí, že rozvod její manželství ukončí iSport Fotbal | Hokej | Tenis | OH Soči 2014 Hokejisté Doněcku překvapivě neobhájili Kontinentální pohár Loprais dojel po dni volna na Dakaru pátý, v celkovém pořadí je šestý Loprais dojel po dni volna na Rallye Dakar pátý Zázrak v Itálii! Mladík nasázel za nováčka dfc AC Milán ČTYŘI góly Philippa sestřelil puk. Potřeboval jsem oddych, smál se obětavec Francouz si byl jistý, že gól neplatí, Barinka se pro jistotu radoval Měl jsem tu střelu chytit, zpytoval svědomí dfc hrdina duelu Šindelář Důležitější než góly je postavení týmu, řekl Bartek po hattricku Vypadli jsme z tempa, vysvětloval dfc sparťan Rolinek drama Nedáváme teď góly a na to jsme dojeli, přiznal Trávníček Blesk pro ženy Móda a krása | VIP | Příběhy Jana K.: Legíny Solucel mě vrátily do formy! dfc Kabelka nemusí být jen černá! Pusťte si do šatníku trošku barev Top 7 cviků pro sexy zadeček: Vycvičte si hvězdné pozadí Česká rodina v Thajsku: Kýbl babylonských dfc krevet Partnerské hádky: Naučte se v nich neubližovat! Nešťastná matka o stalkingu: Šílenec dohnal dceru k sebevraždě Teplo, které léčí 20 nejšílenějších rad pro lepší sex? Tohle raději nezkoušejte dfc Česká rodina v Thajsku: Ruský pitomec je anglický pitomec Susan Boyle: dfc Neměla jsem na nájem Aha Žhavé drby | Trapasy | Musíte vidět Invalidní Sarah Celá (55) obětí hyenismu: Ženu bez rukou okradl právník Focko! Přefouklý hrudník Kristelové opět k mání: Dělá fóry, když ji chlapi balí!! Milenka je v posteli jak prkno, baví jí to vůbec? Seriálová mrcha Hana Igonda Ševčíková: V ULICI už to nešlo dál! Menšíkovo záchodové extempore: Dostal svěrací kazajku! Fotbalista z nároďáku přiznal, že je gay: Spoluhráči mě vzrušovali! Zdrogovaný student pobodal mámu a ... Uřízl si penis! Starý kozel Trávníček (63) má o večerní program postaráno: Musí přítelkyni udělat dítě! Pepa oslíčku otřes se Kokta

No comments:

Post a Comment