Sunday, January 19, 2014

Z redakce se se mnou odvážil podstoupit tento závod Vojta Študent. Domluvili jsme se, že pojedeme au


Home kathy ireland Univerzitní marast Nešvary Studentské iniciativy Co se chystá Věda&Technika Forum Kalendář akcí Za!Hranice Za!Hranice Č.B. jinýma očima JU Bazar Kultura Muzika Divadlo Film Sport Studijní matroš Haute couture Haute couture Galerie Redakce Lidi Desatero Inzerce
Hledáme pouze krásné, chytré a spolehlivé redaktory. Ošklivých kathy ireland a hloupých průserářů je v redakci už dost! redakce@svrap.cz . Vaše názory, naše radost! Míša Vaňková u Kam s ním… Kuba Vondruška u Kdo se bojí češtiny? Mich. Šl. u Kdo se bojí češtiny? Mich. Šl. u Kdo se bojí češtiny? markéta u Černá je základ Rubriky Vybrat rubriku Č.B. jinýma očima Co se chystá Divadlo Film Forum Haute couture Kluby a hospody Knihy Muzika Nešvary Nezařazené Sport Studentské iniciativy Věda&Technika Za!Hranice Žiju a dejchám Žvanec Archiv Leden 2014  (8) Prosinec 2013  (13) Listopad 2013  (9) Říjen 2013  (10) Září 2013  (6) Srpen 2013  (7) Červenec 2013  (10) Červen 2013  (7) kathy ireland Květen 2013  (22) Duben 2013  (22) Březen 2013  (20) Únor 2013  (9) Velbloud kathy ireland v lednu
Na 1. máje, kdy většina kathy ireland lidí vyspává pod májkou kocovinu, na parkovišti u lanovky pod Kletí se před 7 hodinou ranní začínají sjíždět první nadšenci. V 7:00 totiž startuje šílený kathy ireland závod, který každoročně pořádá kathy ireland Klub přátel hory Kleť. A v čem tento závod spočívá? Musíte během devíti hodin vyšplhat na Kleť a zpět na parkoviště tolikrát, kolikrát jen je ve vašich silách. SVRAP nelenil a také vyrazil.
Z redakce se se mnou odvážil podstoupit tento závod Vojta Študent. Domluvili jsme se, že pojedeme autem, a vyzvedne mě u knihovny v 6:30. No jak to tak bývá, nakonec jsme vyrazili v 6:45 . Nevadí, času máme dost, závod končí až v 16:00. Přijíždíme na místo startu a máme půl hodiny skluz. Moc nadějí si nedáváme a představa, že budeme chodit až do čtyř je tak šílená, že tomu ani jeden nevěříme. Platíme startovné pro nečleny klubu 50 Kč, dostáváme kartičku, do které se procvakávají výstupy a sestupy a můžeme vyrazit.
Pravidla jsou jasná. Začátek kathy ireland a první cvaknutý výstup je nahoře, kathy ireland další cvaknutí je opět dole. Končí se nahoře slovy chci končit kathy ireland a dostanete diplom. Podle dosaženého počtu výstupů se zařadíte kathy ireland buď mezi Kleťáky (1 výstup, 419 m), Tatráky (3 výstupy, 1257 m), Alpíky (5 výstupů, 2095 m), Anďáky + (7 výstupů, 2933 m), Him. tygry (9 výstupů, 3771 m) a E.T. mimozemšťany (10 a více, 4190 ).
Vyrážíme a necháváme kathy ireland dole Vojtovu drahou Verču, která se nám stará o věci a drobné občerstvení. Počasí kathy ireland není úplně ideální, je mlha a mží, ale mohlo by být mnohem hůře. Můj osobní cíl je dosáhnout alespoň pěti výstupy na Alpíka. Nicméně v půlce kopce začínám pochybovat. Bolí mě nohy. Sakra už tak brzo? Nevadí. Zatni zuby a táhni. Hecuju se. S Vojtou držíme nahoru docela tempo, nicméně po chvíli potkáváme první sbíhající nabušence. Nakonec vycházíme nahoru za 30 min. Hm to není tak zlé. Nahoře první cvak a Vojta se hned vrhá dolů. Já si dávám krátkou 3 min pauzu na vydýchání a protažení nohou a pak hurá za ním. Zkouším dolů běžet. Kameny a prudký svah jsou nepříjemné, ale chvílemi to jde. Brzo se mi zamlžily brýle a vidím si sotva pod nohy. I přes to jsem dole za necelých kathy ireland 20 min. Tam je pro závodníky připraveno pití a tatranka. Chvilka protažení a zase nahoru. Jsem překvapená, jak dobře se mi najednou jde a běží. Daří se mi držet tempo 50 min na výstup i sestup a s krátkou pauzou kathy ireland na občerstvení mám jednu periodu cca na hodinu. S Vojtou se většinou míjíme někde v kopci a vesele se povzbuzujeme. Celkově panuje skvělá kathy ireland atmosféra a lidé se podporují kathy ireland navzájem, i když se vůbec neznají. Užívám si to. Najednou se stalo, že mám splněný svůj cíl 5 výstupů, sil na rozdávání a skoro celé odpoledne před sebou. A tady začal první velkej hec. Tak co Sašo, kolik toho zvládneš? Kde máš svou hranici? Běžím dál.
Vojta nakonec kathy ireland vzdává a společně s Verčou se stávají mojí podporou a krásně se o mě starají. Patří jim veliké díky. Šestý výstup už začíná bolet, ale pořád nevěřím tomu, že držím výstup za cca 30 min a seběhnutí mám dokonce někdy i rychlejší než 20 min. Sedmý výstup už bolí hodně. Nahoru lezu asi 40 min a jsem odhodlaná kathy ireland nahoře ukončit svoje trápení, vzít si diplom a zmizet odsud. Ale osmý výstup ve mě hlodá. Do konce ještě zbývají 2 hodiny. To bych měla stihnout i kdybych se plazila nahoru a dolů šnečím tempem. Ale co když už to nohy nevydrží a někde se svalim a zranim se? No né. Plazím se na terasu a hlásím pánovi co cvaká, že končím a chci diplom. Ale pán prohlásil: Ještě to zkuste, máte ještě spoustu času . No vydýchávám se, protahuju a nedá mi to. Vrhám se dolů. Nohy už nejsou schopné běhu a tak poprvé scházím. A trvá to asi 45 min. Dole vyžebrám od Vojty trekingové hole. Nějak tuším, že budou nahoru opravdu potřeba. Nemám sílu jíst a tak jen piju a piju.
Je 15:00 a mě čeká poslední výstup. Nohy už vůbec neposlouchají a zachraňují mi život půjčené hole. Jdu už hodně pomalu a neustále mě někdo předbíhá. Kontroluju čas a v 15:2

No comments:

Post a Comment